Contest I Love Domokun !










ENTRY MELEKAT !!

okayh, farah telah melancarkan 1st contest farah :) waaa~ tpi farah ta buat contest neyh sorang2 tau.. farah buat ngan bestie farah , KHALIDA !! kitorang same2 melancarkan contest neyh.. so, harap dpat sambutan la dri korang kan :) tak kire la brape rmai peserta ,, contest neyh akn ttap diteruskan .. ! okayh, so, kalo korang nak join, ikot syarat2 di bwh yer :)

SYARAT2 PENYERTAAN
Follow blog di bawah:
- http://farahpunyestorymory.blogspot.com/
- http://dalika-acalily.blogspot.com/
LIKE page >> INI
Buat entry bertajuk " CONTEST I LOVE DOMOKUN " & tempek banner di atas di dalam entry n sidebar
Dalam entry, korang tulis 2 sbb korang suke DOMOKUN
Tag 3 org kwn korang n make sure dorang tahu
Hantar link entry korng kt bhgian komen neyh :) DONE !

senang je kan ? so, hadiah2 nye ialah ... JENG JENG JENG



EXPIRED DATE : 11 OCTOBER 2011


HADIAH-HADIAH

TEMPAT PERTAMA
RM 20 topup + handsetcase domokun + shawl

TEMPAT KEDUA
RM 10 topup + phonecase domokun + shawl

TEMPAT KETIGA
RM 10 topup + phonecase domokun + shawl

* 10 org pemenang lagy akan dipilih scara random utk dimasokkan ke dlam bloglist


sbb saya suka domo kun .....
1) domo tu anime yg paling cute yg saya pernah rengok.cu korang tengok kt dodmo kun tuu ... badan dia yg wana coklat yg petak ... mata dia yg bulat ... n mulut dia yg ternganga mesti
comel n sangat terpegun...n begitu comel....

2)saya sedih sbb saya x de domo .... nnti kalu saya dh dpt duit.. orng semua dh ade saya jee yg xde sedih tau.....kalu saya dapat saya akan peluk2 .....hahha sbb terlalu coumel..... saya x bagi beli sbb mak saya ckp "ape bede tu buat bukan nyer comel pon " sedih tau.....

saya tage

www.amiera-farhana.blogspot.com (fana)

www.wananiqamirul.blogspot.com (amir)


http://akulahe-rapasha.blogspot.com/(akk e-ra)

sory yaa saya x reti laa nk letak link... :)

No comments: