CANDID PHOTO GIVEAWAY

Hello kalian semua.

Macam yang aku dah janjikan pada korang semua, aku akan buat Giveaway once follower aku dah jejak 100 orang kan ??? Thanks pada semua yang follow blog aku nie. Thanks sangat - sangat. Aku akan cuba follow semua blogger yang dah follow aku. Sorry if lambat follow sebab kadang - kadang aku banyak online pakai handphone. Senang kan bila online pakai handphone.

Okeyh, malas aku nak panjang - panjang story. So, jom kita terus ke topic sebenar. This is my first giveaway untuk semua sahaja. CANDID PHOTO GIVEAWAY. If nak join, senang sahaja yea. Jom baca syarat - syarat kat bawah ni.

SYARAT - SYARAT JOIN GIVEAWAY
1. Sila FOLLOW blog aku dan LIKE fan page aku.
2. Letakkan banner yang kat atas ni dan link kan banner tu ke blog aku 
(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheO1VL7GcEquSXOg9mlVOl96FqGwe_P9IY7hr1BBqgcM7w6DLZ3RlWynzZpUpHzuC1qv6g60MYIiyTn4Y3RTGkohmwndLDsZKgE7LVxa9VMcEjlZSwAT6zB2ZfWPo4iLTy7v9aQDLA0mKg/s1600/cloud9-giveaway.png)
3. Buat satu entry mengenai Giveaway yang aku sedang buat ni. Sila tulis CANDID PHOTO GIVEAWAY sebagai title. Sila sertakan sekali gambar candid korang yang paling sweet dan menarik di dalam entry tersebut.
3. Sila tag 5 orang kawan korang dan make sure mereka tau pasal contest yang aku tengah buat ni.
6. Sila tinggalkan linked blog korang dekat komen entry GIVEAWAY aku okeyhhhhh.
7. Tarikh tutup Giveaway ini adalah 30hb Januari 2012. Pemenang akan diumumkan pulak pada 31hb January 2012.
8. Keputusan pengadil adalah muktamad. If korang tak menepati syarat yang aku tulis kat atas tuh, sorry yea, penyertaan korang akan aku batalkan.

So, hadiah yang aku tawarkan adalah sangat lumayan yea. Aku akan buat gambar yang terpilih tadi sebagai photo frame macam kat bawah ni yea. Ada 3 orang pemenang yang aku akan pilih. Tapi if ramai yang sertai, hadiah mungkin akan ditambah so peluang untuk korang menang mungkin akan lebih tinggi. 


So, make sure korang pilih gambar yang paling menarik dalam entry yang korang buat tuh sebab aku akan pakai gambar yang korang bagi tuh untuk buat photo frame mcm yang kat atas ni if korang menang.
)
gi gambar aq



No comments: