contest :)

Ini Adalah Sticky Post :)
Bismillahirrahmanirrahim....

Heyyyyy ! and Assalammualaikum semua ! hari nie una kembali meng-update ! dan pada hari ni juga una akan menganjurkan satu Giveawayyy ! yeayy! sila menjerit dengan penuh gembira sekali! hehe :D so , actually una dah lama rancang nak buat satu giveaway tapi una tak tahu nak bagi hadiah apa jadi bile di fikir2 una dah jumpe hadiahnyaa . dan hadiah nie adalah 100% handmade daripada una . tak percayaa ? tengok aje lah gambar hadiah yang tertepek dekat banner di atas tuh ! engat entry una yang niee --> Felt Craft & Keychain button dari Kemetot Chomel soo , dengan rasminya una akan beri kan pada pemenang bertuah bagi giveaway una nie ! hehe :D jadi tanpe melengahkan masa nak menaip panjang lebar kemain una teruskan dengan syarat-syarat giveaway nie okey ? :)

Syarat - syarat Giveaway :
  1. Pastykan anda mempunyai blog dan di harap kan dapat follow blog una untuk mengetahui informasi terkini selama giveaway ini berlangsung.
  2. Minta jasa baik tolong click iklan churpchurp & nuffnang una ya? sila ikhlas kan haty, kalau tak ikhlas tak pe jangan click ^^
  3. Membuat satu entry dengan hanya menepek kan Banner giveaway di atas & link kan terus ke blog una .
  4. Giveaway bermula pada 7/4/2012 sehingga 7/5/2012 - mengambil masa sebulan ^^
  5. Pastykan anda mempunyai facebook atau email untuk memudahkan penghantaran hadiah 
  6. Sertakan ciri-ciri Felt craft idaman anda & colour yang anda berminat untuk buat keychain button tuh .
  7. Dah selesai mengikuti segala syarat ? sila lah publish kan comment anda di entry una nie . hehe :D

Hadiah Giveaway :
10x Keychain button kepada 10 pemenang bertuah .
10x Felt Craft kepada 10 pemenang bertuah .
Cara Pemilihan pemenang :
Pemenang tidak akan di pilih melalui proses random.org sebab pihak owner rasa mcm tak best ! hahaha :D sooo , una akan buat satu box dan tulis di atas sehelai kertas nombor bertuah anda . hehe :D nombor bertuah tuh una akan refer pada kamu peserta ke berapa yang join giveaway una nie :) 

Nota Kepala :
Jadii , dah baca segala syarat ? korunk nak join ? cepat lahh , masih belum terlambat tau !  ajak lah lagy ramai join giveaway una nie kay ? then click2 churpchurp2 una banyak2 . kalau ade rezeki lebih boleh una tambah2 hadiah ke kann ? nanty kan update una yang terbaru pada masa akan datang tentang giveaway nie kayy ? Good Luck pada semua peserta yang join giveaway una nie ^^
New Update Sabtu . 7/4/2012 . 8:58pm -->

No comments: