BERSAMA SELAMANYA part 1

asslamualaikum dan salan sejahtera..
saya akan membuat cerpen ringkas dari seorang writer yg tak seberapa pandai dalan bidang ini.. saya tulis cerpen ini kerna cikgu practical kat sekolah saya.. dia baik .. nama cikgu tu cikgu joy..


ok saya malas nak cakap pan jang lebar .. saya mula kan cerpen saya..

BERSAMA SELAMANYA..



        Dia lah yang paling cantik dan dia lah yang paling pandai di Sekolah Menengah Seri Aman.begitulah ashraf terfikir-fikirkan tentang seorang gadis yang baru sahaja masuk kesekolah tersebut."weh,ko kenal tak budak tu?" ashraf bertanya kepada kawannya izzad."aku memeng tak kenal dia,baik ko tanya nama dia.."jawab izzad dengan selambanya.

         Ashraf terus ke tempat gadis tersebut dan bertanya berberapa soalan."asslamualaikum.. errr..err...er.. aa..wakk... nak tanya sikit boleh.." gadis itu diam dan membuat endah sahaja kerana gadis tersebut tidak mahu mengenali sesiapa kecuali rakan dikalangan perempuan sahaja.


        setelah beberapa hari ashraf melupa kan sahaja tentang gadis itu tetapi gadis itu ishik terfikir fikir kan "kenapa lah dia cakap aku macam tu ?" termain main difikiran gadis tersebut. dia juga berasa hairan.
lama kelamaan dia melupakan tragidi tersebut.

bersambung........


No comments: